sobota, 8 czerwca 2013

Prayer Tower Youth

W czwartek byłam na młodzieżowym w King of kings. Najpierw, poniewaz wyglądam stosunkowo młodo jak na swój wiek, zaprowadzili mnie do grupy 14-latków którzy oglądali film ("to save life"), wiec nie od razu się zorientowałam; potem zapalili światło i jedna z liderek zaczęła wypytywać na ile, po co i z kim do Izraela. Jak się dowiedziała żem sama, to sie pyta ile mam lat, po czym szok i niedowierzanie- klasyk :) W końcu trafiłam do Young Adults (ang. młodzi dorośli, przyp. red.) i to było to czego szukałam xD zaczynało sie o 19:30, a ja miałam wyjść przed 21. Mówię sobie: "chociaż na uwielbieniu będę", ale oczywiście zaczęli od przekąsek :P zaczęliśmy o 20 z hakiem, po uwielbieniu ogłoszenia parafialne, a potem podzielili nas na trzy grupy żebyśmy dyskutowali o liście do Galacjan. Ja się nie odzywałam, lider miał jakieś pytania na kartce i je rozumiałam, ale gorzej jeśli oni by nie zrozumieli mnie, wiec się nie udzielałam, zresztą i tak po 10 minutach musiałam już wychodzić :P
Pogadałam trochę więcej tylko z taką Niemką, ma na imię Sara.

Zobaczę się z nimi wszystkimi w niedziele, raczej mnie pamiętać nie będą bo nikt nie podszedł zagadać. U nich  jak są nowi, to cała gromada, oprócz mnie było jeszcze dwóch kolesi z Hongkongu, jeden z Kolumbii, kilkoro z Kanady, Niemka i jakaś dziewczyna która urodziła sie w Republice Dominikańskiej, ale od 4 lat mieszka w Izraelu :)

Jerozolima- miasto wielu narodów ;)

Pozdrawiam mamę (kocham Cię!) 
No i moje wesołe rodzeństwo
I dziadka, obie babcie i wszystkie ciocie i wujków i resztę rodziny
No i GIY, tak ciebie też.......! (tu wpisz swoje imię)
Nie wspominając już o Wielebnym i naszym Historyku, których nauczania o Izraelu propaguje w tytułowym państwie. 
Pozdrawiam również Fisheclectic (jeśli jest błąd, to mnie nie poprawiajcie ;D) których twórczość rozbrzmiewa i zachwyca w naszym Mieszkaniu Modlitwy ;) 

i wszystkich moich wiernych fanów :D I tych co się o mnie modlą! Błogosławie was :D już niedługo wracam, nie płaczcie :) jest na to za ciepło



We wtorek jade z dziewczynami nad Morze Martwe :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz